2/20/2015

FeedbackRadar: Nieuw merk met #Karakter

We zijn allemaal ergens klant. En ieder beleeft dat op z'n eigen manier. Door te luisteren naar de verhalen achter die belevingen en er daadwerkelijk iets mee te doen, kunnen bedrijven en organisaties hun prestaties merkbaar verbeteren. En daarmee samen met de klant bouwen aan een optimale dienstverlening. Dat is, kortweg, de kracht van FeedbackRadar.


FeedbackRadar is een klantvriendelijkheidstool, ontwikkeld door CEO Lab. Eerder ontwikkelden we al een merkidentiteit voor CEO Lab en in navolging daarvan hebben we dit eind 2014 ook voor het nieuwe merk 'FeedbackRadar' gedaan. Het is een #Karaktervol merk geworden, met een toegankelijke website, inclusief een heldere uitleganimatie voor extra beleving en toelichting. Neem een kijkje op de website van FeedbackRadar of bekijk de uitleganimatie hierboven.

2/02/2015

Even voorstellen: Angelique Bemelmans


Angelique is een online marketeer en copywriter "with an Aditude" en dat zoiets tegenwoordig ook op haar visitekaartje staat vindt Angelique heel logisch. En Angelique is altijd online. Zo gebeurde het dat op een zonnige herfstdag de telefoon rinkelde. Wanneer ze kon beginnen. Nou, dat laatste heeft even geduurd, maar volhouden is natuurlijk ook een kwestie van Karakter.  

Angelique gaat bij ons aan de slag als social media expert slash copywriter. Naar eigen zeggen blogt ze te veel, en toch nooit genoeg. Misschien is dit te wijten aan haar koffieverslaving, maar dat is een kip-of-ei-gevalletje. Op kantoor verzorgt ze regelmatig aansporende oneliners en anders wel home made biscotti. Deze pittige tante is daarom een sterke aanvulling voor het Aditude-team en we kijken nu al reikhalzend uit naar haar copy #metKarakter!