9/10/2014

Nieuwe website VX Forensic Analytics

VX Company is bij ons geen vreemde eend in de bijt. De oplettende lezer heeft ze daarom al regelmatig voorbij zien komen. Wij steunen VX onder andere bij het positioneren en profileren van hun innovatieve producten Addappt en Point2Share, door het maken van campagnewebsites voor beiden, inclusief aansprekende uitleganimaties. Beide VX producten zijn tools waarmee actieve datastromen inzichtelijk, overzichtelijk en deelbaar worden gemaakt. Zó brengt VX Company mensen en data bij elkaar. 

Voor VX Forensic Analytics hebben we in de consistente branded style een campagnesite gemaakt, om ook bij de positionering van deze innovatieve tool te ondersteunen. 





9/04/2014

DAT WAS WEER EEN WEEK MET #KARAKTER


Zoals iedere zomer sloten we ook dit jaar weer de vakantieperiode af met de Gorinchemse Zomerfeesten. Een fantastisch evenement dat weer uit z'n voegen barstte van het feestgedruis.
    Dus ook dit jaar waren we erbij. Als sponsor én als feestganger. Zonder twijfel: het was een  
    geweldige week en een karaktervol feest. We kijken nu al uit naar de 2015-editie.

9/01/2014

Even (opnieuw) voorstellen: Sven Nardten




















Het zal ons niet verbazen als sommige lezers van onze blog nu denken, "Die Sven... kennen we die niet ergens van?". Natuurlijk, hij heeft ooit model gestaan voor de cd-cover van een Chinese band (we zullen jullie de link naar hun muziek besparen...). Maar dat zal het niet zijn. Wellicht zijn korte voetbalcarrière bij Feyenoord en RKC Waalwijk dan? Nee, dat kan het ook niet zijn (tenminste... we weten te weinig van voetbal om daar iets zinnigs over te zeggen...). 

Logisch, dat het even graven is. Want het is alweer dik twee jaar geleden dat Sven ook al op onze blog in de spotlights stond. Toen kwam hij in het kader van zijn CMD-stage de gelederen versterken op crossmedia design. En na een zeer succesvolle afstudeertraject bij 's lands oudste designbureau, is Sven weer terug bij Aditude. Om samen met ons vorm te geven aan de toekomst van ons bureau én aan de dynamische toekomst van de merken waarvoor wij werken. 

We schrijven bewust "dynamische", want Sven is in 2014 met glans afgestudeerd op dynamic identities. En dat nu, is precies waar hij waarde toevoegt voor onze klanten. Dat vormgeven aan unieke en authentieke merkidentiteiten doet hij op de scheidslijn van graphic en interactive. En met reden; merken manifesteren zich meer en meer online. Of digitaal op z'n minst. Vandaar dat Sven als Creative Crossmedia Designer ook zijn creatieve stempel mag drukken op de vele websites en online campagnes die we bij Aditude realiseren. We zijn supertrots Sven aan ons team toe te voegen en zien uit naar het met elkaar bouwen aan een creatieve toekomst met Karakter.