9/01/2014

Even (opnieuw) voorstellen: Sven Nardten




















Het zal ons niet verbazen als sommige lezers van onze blog nu denken, "Die Sven... kennen we die niet ergens van?". Natuurlijk, hij heeft ooit model gestaan voor de cd-cover van een Chinese band (we zullen jullie de link naar hun muziek besparen...). Maar dat zal het niet zijn. Wellicht zijn korte voetbalcarrière bij Feyenoord en RKC Waalwijk dan? Nee, dat kan het ook niet zijn (tenminste... we weten te weinig van voetbal om daar iets zinnigs over te zeggen...). 

Logisch, dat het even graven is. Want het is alweer dik twee jaar geleden dat Sven ook al op onze blog in de spotlights stond. Toen kwam hij in het kader van zijn CMD-stage de gelederen versterken op crossmedia design. En na een zeer succesvolle afstudeertraject bij 's lands oudste designbureau, is Sven weer terug bij Aditude. Om samen met ons vorm te geven aan de toekomst van ons bureau én aan de dynamische toekomst van de merken waarvoor wij werken. 

We schrijven bewust "dynamische", want Sven is in 2014 met glans afgestudeerd op dynamic identities. En dat nu, is precies waar hij waarde toevoegt voor onze klanten. Dat vormgeven aan unieke en authentieke merkidentiteiten doet hij op de scheidslijn van graphic en interactive. En met reden; merken manifesteren zich meer en meer online. Of digitaal op z'n minst. Vandaar dat Sven als Creative Crossmedia Designer ook zijn creatieve stempel mag drukken op de vele websites en online campagnes die we bij Aditude realiseren. We zijn supertrots Sven aan ons team toe te voegen en zien uit naar het met elkaar bouwen aan een creatieve toekomst met Karakter.