2/25/2014

Interne communicatie voor Mercedes-Benz

Organisaties ontwikkelen. Logisch. Want wie in beweging blijft, een voordewindse koers volgt, die gaat met de tijd mee, ziet kansen en weet ze te verzilveren.

Zo blijft ook de Mercedes-Benz organisatie zich ontwikkelen en weet het merk zich jaar in, jaar uit verzekerd van een pionierspositie in de verschillende marktsegmenten, waarin zij innovatieve oplossingen bieden. de automotive. Dat maakt het werken bij Merceds-Benz een inspirerende challenge, iedere dag opnieuw. En dat maakt ook het werken vóór Mercedes-Benz een inspirerende challenge.

Logisch, dat we in volle vaart aan de slag gingen toen wij gevraagd werden om een karaktervolle internal branding campagne te ontwikkelen, waarmee Mercedes-Benz Trucks het startsein gaf voor weer een nieuw, kansrijk jaar. Helaas kunnen we van deze campagne niet zoveel op de blog laten zien. Maar wat we wel kunnen delen is het feit dat we hiermee weer een mooi, karaktervol project hebben neergezet. Wilt u meer weten over onze aanpak hierbij, neem gerust contact op.