12/20/2013

FD Gazellen Award voor Den Breejen Groep


Kleur geven aan groei. Dat is voor vele ondernemingen een jaarlijks terugkerende uitdaging. 
En voor de Den Breejen Groep betekent het op vele fronten de mouwen opstropen, vakmanschap
tonen en verwachtingen overtreffen. Bij alles wat ze doen. Of dat nu het stralen van een vrachtschip is, het schilderen van een particuliere woning, het verzorgen van uitstekende cateringservices of het schoonmaken van kantoren. Zomaar een greep uit het kleurrijke aanbod van dit oer-Hollandse familiebedrijf, dat inmiddels over de hele wereld vakwerk leveren mag. 

Als kroon op weer een mooi, ondernemend jaar wist de Den Breejen Groep onlangs een FD Gazellen Award in de wacht te slepen. En de bijbehorende advertentiecampagne in het FD Magazine sleepten wij weer in de wacht. Mooi werk voor een mooi merk!


12/19/2013

Identity en branding kennispartner in de Cloud



De Cloud. Daar is veel  om te doen. En gek genoeg, zijn de meningen verdeeld over wat 'de cloud' nu precies is. Ook is er nog terrein te winnen qua wat je er nu wel of niet mee kunt. Kennis van de cloud, maar ook onderzoek naar de mogelijkheden voor verantwoorde inzet van cloud computing, is de kern van de visie van onze klant. Van wetenschappelijk onderzoek tot en met educatie, zal dit nieuwe initiatief diverse bijdragen leveren aan de toekomst van 'de cloud'. Wij verzorgden de invulling en vormgeving van de identity en branding.

                           


12/18/2013

Maatwerk voor de Kleermaker

Maatwerk voor de Kleermaker. Dat is waar Nicolien de afgelopen weken druk mee is geweest. En inmiddels is al het werk gedaan en de Kleermaker voorzien van die middelen die hij nodig heeft om precies die beleving aan zijn zaak mee te geven die hij wenst. Van een flinke stapel visitekaartjes tot en met een klassiek vormgegeven stempel voor alle rekeningen. En voor de toekomstplannen heeft hij bovendien een set aan basiselementen gekregen, om zijn huisstijl verder vorm te geven. Kortom, 'n smaakvol sluitstuk van een mooi project. Good job, Nicolien!

_________________________________________________________________________________


____


12/06/2013

Radiocampagne ATP voor Sochi 2014

ATP-EVENT-EXPERTS
Terwijl het Nederlandse volk zich opmaakt voor de feestdagen, zijn de voorbereidingen voor de Olympische Spelen in Sochi al geruime tijd in volle gang. Neem het boeken van de kaarten, hotels, tickets en arrangementen bijvoorbeeld. Daarvoor is eerder dit jaar al flink campagne gevoerd. En om ook op de nationale radio bij te dragen aan de salesactivatie van de arrangementen die via ATP Event Experts, official travel partner van de Olympische Spelen Sochi 2014, hebben we een aansprekende campagne gemaakt.