11/11/2013

2 nieuwe Karakters naar Aditude


Ze lopen alweer een paar maanden rond hier in ons pakhuis en we hebben even gewacht met de berichtgeving rondom hun komst. Toch kijken we nu al terug op een paar leuke maanden inwerken, kennismaken, rondcrossen, bouwen, onderhouden, lachen, gieren, brullen. Kortom, 2 nieuwe Karakters, die zich al helemaal thuis voelen binnen de club.



VINCENT VAN DER VECHTE

Vincent heeft al vele retailmerken door zijn handen zien gaan - en dan hebben we het niet over zijn shopgedrag bij de plaatselijke middenstand in hartje Rotterdam. Nee, dan hebben we het over zijn werk als art director bij bureaus als Vand'rveen en later als creative director bij het R'damse bureau Statz&Co. Overigens, naast een kleurrijk palet aan retail- en consumentenmerken als Balmoral, Patak's, Beckers, Teun, Valess, Campolife, Hak, Barbara, Citymeubel, Auping Plaza, RE/MAX, ETC, Postkantoren (en nog veel, veel meer...), weet Vincent zijn creatieve stempel ook goed te drukken op b-to-c merken en corporates. Euler Hermes, Fortis OBAM, Amundi, Agio, The Waterside Convention (en ja, nog veel, veel meer...). Daarnaast schijnt hij ook te grossieren in airmiles én kent hij vrijwel alle (Oost-) Europese vliegvelden en douaniers als geen ander. Houdt van autorijden en in de file staan. O ja, is een ochtendmens, dát zeker...




PETER BOSWINKEL

Peter heeft door de jaren heen heel veel merken en nog meer mensen leren kennen. En tot op de dag van vandaag weet hij als geen ander al die mensen terug te vinden in zijn Nokia 2110. Ja, hij is een man van klassiekers, van grote verhalen en een talentvolle verteller. Maar ja, CSD word je niet over één nacht ijs. Hiervoor heeft hij tijdens zijn loopbaan de nodige stappen voorwaarts gezet. Na een eigen - notabene Amsterdams - bureau succesvol te hebben opgezet, beter bekend als 'BMB', wist hij zich na het samengaan daarvan met Publicis als Managing Director van Publicis Dialog verzekerd van diverse jaren reclame maken in een internationale setting. We horen regelmatig prachtige merken als Mercedes-Benz, Heineken, en veel, veel meer voorbijkomen in de vele anekdotes die hij aan de lunchtafel te delen heeft. Enkele jaren geleden besloot Peter om collega Vincent en de overige Statz&Co. kornuiten vanuit de inhoud te versterken. En sinds enkele maanden is Gorinchem zijn strategische standplaats, vanwaar hij relaties en klanten van weleer, van vandaag en van morgen met raad en daad terzijde staat.


We zijn verheugd om met de komst van Vincent en Peter ook nieuwe namen aan onze lijst met relaties toe te voegen, waarover we in de komende periode nog meer nieuws te delen zullen hebben.

MEET THE TEAM

VINCENT VAN DER VECHTE
vincent@aditude.nl   


PETER BOSWINKEL
peter@aditude.nl