9/11/2013

KLEERMAKER KRIJGT KARAKTER






































Als je merken bouwt met Karakter, dan moet je ook zelf Karakter durven tonen. Vorig jaar hebben we daarom de Utrechtse startende filmmaker 'Pyropix' Karakter gegeven. Letterlijk. Hij kreeg namelijk in verband met ons 5-jarig bestaan van ons een logo cadeau, waarmee meteen een nieuwe traditie werd geboren. Elk jaar zullen we aan een Karaktervolle ondernemer, starter of groeier, een logo cadeau doen. Zodat hij of zij daarmee zijn merk, product, of dienst echt goed de wereld in kan helpen. Met Karakter, uiteraard...

Dit jaar gaan we aan de slag voor De Gorinchemse Kleermaker. Een bijzondere aanwinst voor de oude binnenstad van Gorinchem. Deze ambachtelijke vakman is niet zo heel lang geleden gestart en combineert vakmanschap en meesterschap met een bijzonder vriendelijke en gastvrije onthaal. Kortom, echt een zaak waar je graag even binnenloopt. Om je kleding of tas te laten herstellen. Of gewoon voor een praatje. Bij De Gorinchemse Kleermaker staat de deur 6 dagen per week open. Dat belonen we graag met een karaktervolle huisstijl. En wil je het creatieve proces volgen? Neem regelmatig een kijkje op onze blog. Of like ons op Facebook. Daar plaatsen we dagelijks een update.

9/06/2013

Ook Aditude toonde Karakter tijdens Zomerfeesten 2013 Gorinchem


De Zomerfeesten vormen voor de stad Gorinchem de perfecte afsluiter van de zomerperiode. Ook dit jaar mocht het publiek zich opmaken voor een wervelende feestweek. Met Karakter uiteraard...

9/03/2013

Even voorstellen: Nicolien

Bij Aditude bouwen we merken met Karakter. Zoveel is duidelijk. Maar dat we ook jonge mensen met Karakter graag een plek bieden om hun talent te ontwikkelen, is nieuws van recenter datum. Inmiddels hebben we verschillende creatieven een springplank het vak in geboden. En het komende half jaar zal Nicolien de sprong wagen. Even voorstellen...

"Mijn naam is Nicolien van der Plas en ik zal de komende maanden stage lopen bij Aditude, als onderdeel van mijn laatste jaar aan het Grafisch Lyceum Rotterdam. Na vorig jaar bij een packaging bureau stage te hebben gelopen, ben ik nu erg benieuwd hoe het er aan toe gaat bij Aditude. Het lijkt me leuk en leerzaam om met veel verschillende kanten van het ontwerpvak kennis te maken.

Naast Apple+Adobe, hou ik me in mijn vrije tijd ook graag bezig met muziek. Zowel het maken, luisteren als het genieten ervan - en ik vind het daarom ook erg leuk om concerten en festivals te bezoeken. Inclusief ‘t pilsje in de hand.

Na deze opleiding wil ik me graag nog verder ontwikkelen in het vak door een opleiding Interactive Media Design te volgen. Kortom, ik heb veel zin in mijn stage, en hoop hier veel te kunnen leren :-)"

We wensen Nicolien een onvergetelijke tijd toe. Met... precies, u raadt het al.