3/22/2013

Nieuwe klant met Karakter: Human Capital Partners

Human Capital. Welk bedrijf is er niet groot mee geworden? Maar om werkelijk het verschil te maken. Om kaf en koren met chirurgische precisie te scheiden. Competenties scherp in beeld te krijgen. Ambities te herkennen. En talent, kennis en kunde tot waarde te brengen. Om daarmee antwoord te bieden op specifieke bezettingsvraagstukken binnen organisaties. Dat vraagt om een nieuwe soort betrokkenheid, om partnerschap die verder gaat dan enkel het plaatsen van mensen. Dat vraagt om de aanpak van Human Capital Partners. Om de succesformule achter dit bureau voor HR-oplossingen net dat beetje extra corporate value mee te geven, zijn we gevraagd de identity van een refreshment te voorzien. Dat belooft weer een knap staaltje maatwerk te worden.

3/14/2013

Radiocampagne met Karakter. Voor ATP Event Experts.


Er zijn van die momenten, waarop je de kans krijgt geschiedenis te schrijven. Nou ja... van die momenten dus, waarop je de kans krijgt te schrijven voor een evenement waar geschiedenis wordt geschreven. Deze week kwam zo'n kans voorbij: ten behoeve van de salesactivatie van de business arrangementen voor de Olympische Winterspelen van 2014. Als Official Travel & Ticket Partner van de aankomende Spelen in Sochi wilde ATP Event Experts met extreme spoed een radiocampagne op BNR lanceren.

Dus kregen we zo'n 36 uur voordat de eerste spot on-air zou gaan, de opdracht om de campagne te ontwikkelen en uit te werken. Nog geen 24 uur later werd de final edit opgeleverd. Ruimschoots op tijd dus. En met resultaat.

ATP-EVENT-EXPERTS


De campagne draait op volle toeren. En nodigt luisteraars uit om naar de enige Nederlandse verkoopsite te gaan, waar zakelijk arrangement geboekt kunnen worden.

Wilt u erbij zijn wanneer er weer geschiedenis geschreven wordt op de 1.000, de 5.000 of de 10.000? Ga naar www.atpi.nl



3/13/2013

Nieuwe klant met Karakter: Smartnumbers

De één noemt het huiswerk, de ander strafwerk. En zo heeft iedere ondernemer vast wel zijn gedachten bij het bijhouden van de administratie. Ieder z'n vak, zullen we maar zeggen. Toch wordt het wel steeds leuker om op basis van inzicht in de cijfers te ondernemen. Lucratiever ook. Bijvoorbeeld dankzij Smartnumbers. Deze start-up maakt het mogelijk om de administratie van ondernemers zoveel als mogelijk te automatiseren - op de volle breedte. Klinkt als muziek in de oren? Zonder twijfel!

Natuurlijk moeten zoveel mogelijk ondernemers kennismaken met deze 'kleine' revolutie in administratieland. En daarvoor is een sterke positionering nodig, een goed verhaal en een sterke profilering. Vooral online. Aditude is onlangs gevraagd te tekenen voor de positionering en de copywriting van de webteksten. Achter de schermen wordt al hard gewerkt met Bart's Creatie en het team van Smartnumbers, om binnenkort 'online' te gaan.

3/12/2013

Nieuwe klant met Karakter: International Ice Hockey Cup

Op 24 en 25 augustus 2013 vindt alweer de tweede editie van de ERU Prestige International Ice Hockey Cup plaats. Ditmaal vormt Ahoy Rotterdam het decor van dit internationale sportevenement. En eerlijk is eerlijk, de organisatie had geen betere locatie kunnen kiezen dan 's lands enige echte sportpaleis!

Reden temeer om ook de communicatie van het event eens goed onder de loep te nemen. En van de noodzakelijke dosis karakter te voorzien. Daarbij speelt vooral de website een sleutelrol. Om het evenement te promoten en om de ticketverkoop een stevige impuls te geven. Eerder deze week scoorde Aditude het genoegen om de krachten te bundelen met Online Marketeer Roderick van Straten en webbureau  Crossmedia Vision om de website van de International Ice Hockey Cup te realiseren. From scratch. Maar wel met dezelfde vaart als de sport zelf! 

3/11/2013

Nieuwe website voor ADA

Co-creating business software. Dat is niet zomaar een belofte. Het is een merkbelofte met karakter. En het waarmaken ervan is het dagelijks werk van ADA, een karaktervol ICT-bedrijf uit Oosterhout.

Eind 2012 werden wij gevraagd een website te ontwikkelen, die de nieuwe huisstijl van ADA ook online en op mobile van de nodige merkbeleving zou voorzien. En het resultaat spreekt voor zich. Samen met onze creative partners van Studio Gewoon hebben we er weer een knap staaltje responsive digital branding van gemaakt; de website ondersteunt alle platforms en alle devices. En is dus ook op mobile echt de moeite van het bekijken waard.

Tijdens het project werden we ook gevraagd de fotografie te verzorgen; van alle klantbeelden tot en met de teamfotografie. Dit om het concept van online merkpersoonlijkheid tot in de puntjes helemaal naar onze hand te kunnen zetten.

Hieronder enkele impressies van het project en de resultaten. Maar, zoals dat gaat met pure beleving, gaat er niets boven 'the real thing'; dus bekijk de website hier.

ADA_Webdesign
ADA_Responsive_design_Gorinchem
















ADA_Fotografie_PortrettenADA Fotografie Portretten Aditude

ADA Fotografie Gorinchem Aditude Creative Agency


ADA website reclamebureau Aditude

ADA website reclamebureau Aditude