4/25/2013

Creatieve DM-campagne met Karakter voor De Lage Landen

Werkkapitaal. Hét adagium voor ondernemingen anno 2013. Tegelijk vormt het verkrijgen ervan óf het op zijn minst het borgen ervan dé ultieme uitdaging voor die bedrijven die kansen zien om te groeien, of die meer grip op de zaak wensen te verkrijgen. En eerlijk is eerlijk, zeker in deze tijden kan een beetje grip geen kwaad, laat staan mogelijkheden om ruimte om te groeien te benutten.

Kiezen voor leasing of factoring kan dan oplossing bieden. En is zonder twijfel in goede handen bij De Lage Landen. Om dit over te brengen bij financieel directeuren van geselecteerde bedrijven en ondernemingen in Nederland, hebben wij een DM campagne voor de leasing en factoring divisies van De Lage Landen ontwikkeld die in geen geval onopgemerkt voorbij zou vliegen.

De vraag was letterlijk op te vallen bij de doelgroep, dusdanig dat de stap naar een persoonlijk adviesgesprek met een adviseur van De Lage Landen, eventueel in combinatie met Rabobank, zo klein mogelijk werd gemaakt. De eerste resultaten van de door ons ontwikkelde wensballon-mailing liegen er niet om; 42% conversie op salesgesprekken op de eerste gesegmenteerde verspreiding. Dat belooft wat voor de aankomende verspreidingen...

Hieronder enkele impressies van de bijzondere mailpack die we ontwikkelden en produceerden, als ook de uiting van de interne promotiecampagne van deze karaktervolle DM-campagne.