2/28/2013

Strategy Sessions with Character: Studio Gewoon

Bij Aditude bouwen wij merken met karakter. En dat doen we al sinds 2007. Bij de start lag het zwaartepunt van onze dienstverlening op conceptontwikkeling, creatie, copywriting en later kwamen daar ook art direction, design en fotografie bij.

Natuurlijk zagen we dat met de tijd het bouwen van sterke, relevante merken zich meer en meer verplaatste richting online en mobile. Dus gingen we op zoek naar een meer solide oplossing dan 'nee' verkopen, of erger, zomaar een digi-freelancer of verdwaald webbureautje-in-de-marge inhuren.

Eind 2011 vonden we de oplossing in Studio Gewoon. Een jong, verfrissend en bovenal creatief betrokken bureau voor online branding. En begin 2012 mochten we het team verwelkomen in ons pand. Inmiddels ruim een jaar, talrijke succesvolle projecten en een gezamenlijke verhuizing begin 2013 verder, krijgt de samenwerking meer en meer vorm.

Logisch, dat wij elkaar ook vanuit eigen expertise vooruit helpen. Zij ons met online, wij hen met creatie en strategie. Zo mochten wij ons half 2012 al verheugen op een radicale verbetering van onze website. En Studio Gewoon mocht rekenen op onze denk- en creatiekracht. Via een serie strategische sessies zijn we teruggegaan naar de basis, om vanuit een verscherpte focus op visie, missie, waarden en merkwereld te komen tot een heldere positionering met goed werkbare tools om de profilering van Studio Gewoon, inclusief nieuwe propositie, beeldtaal en website verder in co-creatie vorm te geven.

Al met al een mooi resultaat van het intensief bouwen aan een samenwerking met karakter. Maar, toegegeven, dat is voor beide bureaus toch ook wel weer heel gewoon...

Aditude_Creatieve_Sessie