2/26/2013

Campagne Den Breejen Groep

Hoe maak je van een sterk bedrijf een sterk merk? Bij Aditude weten we daar wel antwoord op. Zoals toen we eind 2012 gevraagd werden een centraal communicatiethema te ontwikkelen voor de verschillende divisies van de Den Breejen Groep in binnen- en buitenland.

'Hollands Meesterschap' vormde de creatief-strategische basis van de communicatie. Immers, zeker als het gaat om lokaal schilderwerk kopt de campagne terecht: 'De hand van onze vakman herkent u direct.' En met reden sluit Den Breejen Schilders de advertentie af met de pleiterik: 'Wij maken werk van meesterlijk schilderwerk'.

Ook werden we gevraagd de campagne internationaal door te vertalen. Dat leverde een interessante kwinkslag op voor de scheepsschilders op de Oost-Europese markt: 'Signature Ship painting with the touch of the Dutch Masters.'

En zo is wederom een sterk bedrijf als sterk merk even treffend als karaktervol in één mooie volzin verpakt.