10/19/2011

CORPORATE IDENTITY DFND SAFETY GEAR


“HARD WORK, SAFE GEAR”. Dat is waar DFND, een nieuw merk voor persoonlijke veiligheid in onder meer bouw en industrie, voor staat. Aditude Creative Agency ontwikkelde de gehele merkidentiteit. Van de positionering en het merkstrategische grondslag van het businessmodel tot en met de naam- en propositieontwikkeling. Daarnaast tekende Aditude ook voor de complete doorvertaling in de huisstijl, de verpakkingslijn en alle overige middelen. In lijn met  de online strategie is in oktober de website live gegaan en wordt de uitbreiding van de product line-up en een ge├»ntegreerde internationale introductiecampagne verder voorbereid. 

DFND Branding Identity

Aditude DFND Branding Identity

Aditude Creative Agency DFND

Aditude Creative Agency Webdesign DFND

Aditude Creative Agency Branding DFND

10/18/2011

HUISSTIJL GORINCHEM SOLIDIAR

SAMEN MAKEN WE VAN GORINCHEM EEN BETERE STAD. De ambitie van deze nieuwe politieke partij is helder. En zeer waarschijnlijk zelfs van harte welkom. Want zoals in het hele land, is ook binnen de Gorinchemse gemeentegrens het effect inmiddels merkbaar van de economisch minder zekere tijden. Bij oude waarden van weleer worden dan ook vraagtekens gezet. Begrotingen moeten worden bijgesteld. En plannen tegen het licht gehouden. Vanuit de oppositie klinkt een ferm geluid. En Gorinchem Solidair is daar ook van de partij. Zonder politiek kleur te bekennen hebben wij vorm gegeven aan een visuele identiteit waarmee deze nieuwe lokale partij het belang van de stad in het vizier en op de agenda zal houden. Zodat de stad, zijn inwoners en bezoekers daar beter bij varen.


www.aditude.nl

10/14/2011

INTERNAL BRANDING DELOITTE

SAMEN... BEN IK... AS ONE... SAMEN... BEN IK... DELOITTE. Deloitte daagde alle medewerkers uit deel te nemen aan de 'As One' Team Challenge. Iedereen kon meedoen. Iedereen kon winnen. Om hen aan te sporen, moest intern campagne worden gevoerd. Aditude tekende in co-creatie met HotelRebel voor het concept, schreef het script en zorgde vervolgens weer 'as one' met hen ervoor dat de ruwe edit werd fijngeslepen tot een viral film voor internal branding...