9/09/2011

NIEUWE KLANTEN

We hebben dit jaar, en vooral de afgelopen periode, diverse nieuwe klanten mogen verwelkomen. Sommigen klein, anderen groot. Nu eens regionaal, dan weer internationaal. Maar dwars door alles heen hebben al deze klanten één gemeenschappelijke deler: karakter. Omdat zij het lef, de drive en de inspiratie hebben om - juist nu - een nieuw merk te lanceren, hun identiteit nieuwe energie te geven of juist voort te bouwen op een bestaande goede reputatie in hun markt en merkwereld.

DFND // HARD WORK SAFE GEAR
Hiervoor ontwikkelen en implementeren wij de algehele (international) brand identity, van naam tot en met positionering en van profilering tot en met de invulling van alle (online) middelen. Binnenkort meer in onze showcase...
GORINCHEM SOLIDAIR
Deze nieuwe lokale politieke partij heeft grote ambities. En om het nieuwe geluid dat zij zullen laten horen in de Gorinchemse gemeenschap de juiste luister bij te zetten, zijn wij thans bezig met de ontwikkeling van een passende huisstijl. Binnenkort meer in onze showcase.
BreeQ Cleaning
Opgeruimd staat netjes. Dat moeten ze bij het Roemeense schoonmaakbedrijf BreeQ Cleaning hebben gedacht, toen ze ons vroegen hun huisstijl van een refreshment te voorzien. Inmiddels maken vele professionele handen schoon werk in werkkleding waarop het nieuwe logo prijkt. Binnenkort meer in onze showcase.
Eve's Choice
Een consumer branding traject als geen ander. Dat mag dit co-creatie project met recht genoemd worden.  Wat we momenteel in samenwerking met het team van Eve's Choice achter de schermen aan het voorbereiden zijn, vertellen we nog niet. Maar reken op een bijzondere beleving. Stay tuned...
750PLUS
Eén van de vele innovaties van onze klant van het eerste uur BE-Combi is het 750PLUS systeem. Daarmee kunnen vervoerders nog meer uit het 'kleine' rijbewijs B halen. We ontwikkelden hiervoor een passende merkidentiteit die momenteel wordt doorvertaald in diverse communicatiemiddelen. Binnenkort meer in onze showcase.
"Identity in de wolken..."
Weer zo'n project waarover we nog niets kunnen vertellen. Hoe graag we het ook zouden willen. Want wat een energie krijgen we van het "in de wolken" mogen zijn bij het creëren van deze toch wel heel bijzondere merkwereld voor een nieuwe 'beyond SAAS-service'...   Te cryptisch? Ook hier zeggen we: stay tuned!
Et cetera...
Er is nog veel meer nieuws te melden rondom ons bureau en onze bestaande en nieuwe klanten. Maar daarover, zoals gebruikelijk, binnenkort meer...

www.aditude.nl

WIJ BOUWEN MERKEN MET KARAKTER

Aditude Creative Agency helpt bedrijven en organisaties bij het positioneren en profileren van hun merk, product of dienst. We doen daarbij onze naam graag eer aan. Daarom gaan we heel ver om de merken die we bouwen karakter mee te geven. Want karakter maakt merken sterk. En sterker: karakter maakt merken relevant. En relevantie geeft merken meer waarde.


Daar is het ons om te doen. Want ook al heeft elk merk een verhaal te vertellen, alleen de merken die een waardevol verhaal vertellen, maken het verschil. Wij zijn de vertellers van waardevolle verhalen. En elk verhaal van elk merk dat wij bouwen vangen wij in associaties, gedachten, ideeën, woorden, beelden en vormen. En die helpen we vervolgens op allerlei manieren de wereld in. Zodat die wereld er vandaag, maar ook morgen net een beetje mooier, beter, relevanter en waardevoller uitziet. Dus we maken reclame? Ja. Maar wel met karakter. Want dat is wat een sterk merk onderscheidt van de massa.





En ja, tussen de bedrijven door bouwen wij ook aan onze eigen identity... Blijf online met de ontwikkeling. Volg ons op twitter, of bookmark deze blog.

www.aditude.nl

Schrijven inspiratieboek 'NEXT level' voor Ahoy


Een succesvolle beursdeelname is meer dan een mooie stand alleen. Het simpelweg 'aanwezig zijn' volstaat allang niet meer om een hogere conversie uit beursdeelname te genereren. Ahoy is natuurlijk heer en meester als het gaat om het organiseren van impactvolle beurzen en evenementen. En eind 2010 werden we door Ahoy benaderd om met hen mee te denken over en voor hen het schrijfwerk te verrichten van een mooi inspiratieboekje dat verspreid werd onder deelnemers en exposanten aan de in april 2011 gehouden technologie- en onderhoudsexpo 'Maintenance Next'.

In dit boekje nemen we deelnemers en exposanten mee langs alle aspecten die bijdragen aan een succesvolle beursdeelname. Van perfecte relatiemarketing tot en met een optimale standperformance kregen zij veel stof tot nadenken. En Ahoy had met het boekje 'NEXT level' een bijzondere tool in handen om aan de eigen relaties meer verdieping te geven.

Meer lezen over de resultaten van deze nieuwe aanpak? Kijk op:
http://maintenancenext.nl/webfiles/14/AHO-FF-MNXT2011-DEF-LR.pdf




 
www.aditude.nl