9/09/2011

Schrijven inspiratieboek 'NEXT level' voor Ahoy


Een succesvolle beursdeelname is meer dan een mooie stand alleen. Het simpelweg 'aanwezig zijn' volstaat allang niet meer om een hogere conversie uit beursdeelname te genereren. Ahoy is natuurlijk heer en meester als het gaat om het organiseren van impactvolle beurzen en evenementen. En eind 2010 werden we door Ahoy benaderd om met hen mee te denken over en voor hen het schrijfwerk te verrichten van een mooi inspiratieboekje dat verspreid werd onder deelnemers en exposanten aan de in april 2011 gehouden technologie- en onderhoudsexpo 'Maintenance Next'.

In dit boekje nemen we deelnemers en exposanten mee langs alle aspecten die bijdragen aan een succesvolle beursdeelname. Van perfecte relatiemarketing tot en met een optimale standperformance kregen zij veel stof tot nadenken. En Ahoy had met het boekje 'NEXT level' een bijzondere tool in handen om aan de eigen relaties meer verdieping te geven.

Meer lezen over de resultaten van deze nieuwe aanpak? Kijk op:
http://maintenancenext.nl/webfiles/14/AHO-FF-MNXT2011-DEF-LR.pdf




 
www.aditude.nl