3/16/2011

Corporate identiteit Care-Go

Dé lichte bedrijfswagengarage van Nederland worden. Natuurlijk, dat is nogal een ambitie. En dat word je niet zomaar. Daar gaan jaren van bouwen aan vooraf. Voor Care-Go was en is dat niet anders.

Voorheen waren de reparatie-, onderhoud- en schadeservices van dit innovatieve bedrijf onderdeel van BE-Combi, de toonaangevende speler op de markt voor verkoop en verhuur van trekkers en opleggers voor rijbewijs B+E.

Toen BE-Combi zich steeds verder specialiseerde en naast zijn commerciële activiteiten ook in de ontwikkeling en productie van slimme mobiliteitsoplossingen in het segment B+E, was de tijd rijp voor splitsing van activiteiten.

Een nieuwe locatie werd gezocht, een nieuw pand gebouwd. En inmiddels zijn diverse bedrijven gevestigd in - wat inmiddels aan toenemende bekendheid geniet - 'het Mobiliteitscentrum van Nederland'. Care-Go en BE-combi delen nu als goede buren het dak. En elk jaar komen er disciplines én bedrijven en merken bij.

Voor Care-Go werden wij gevraagd zowel het naamtraject te verzorgen, alsmede de totale corporate identiteit inclusief alle communicatie die ervoor moet zorgen dat Care-Go vanuit de pilotvestiging in Vuren na de regio ook de rest van het land zal veroveren. Hieronder is een aantal voorbeelden opgenomen van gerealiseerde projecten.







 




www.aditude.nl