8/05/2010

Tijdens de verbouwing...

... gaat de verkoop gewoon door. We hebben een nogal hectische periode achter de rug. 2010 is tot nu toe al een bijzonder jaar gebleken. En de rust lijkt voorlopig nog niet de overhand te krijgen. Gelukkig maar. We houden wel van een uitdaging (of 2, 3...). We hebben flink wat projecten de revue zien passeren. Daar gaan we.

Zo lanceerden we eerder dit jaar diverse activation concepten in samenwerking met onze vrienden van Statz&Co. En ook nu zijn we weer lekker bezig om allerhande retailconcepten de wereld in en de bijbehorende merken, waaronder Beckers, Coca Cola en Hak aan de man te helpen.

Ook hebben we voor de Week van de Amateurkunsten een mooie huisstijl neergezet in opdracht van onze klant RAAK! in cultuur. De site is inmiddels opgeleverd en wie weet wagen ze de stap om binnenkort een regionale promotiecampagne te starten. Komt dat zien! Komt dat zien!

Dan was er nog een mooie refreshment van een online presentatie voor een ambitieuze speler in de assurantiemarkt. We houden de google-ranking met een haviksoog in de gaten.

Verder veel nieuws van onze klant van het eerste uur BE-Combi. Naast een verhuizing, een identity refreshment en de lancering van een quicksite voor de verhuurdivisie (www.be-verhuur.eu) is deze specialist in tactische transportalternatieven binnenkort voorzien van een nieuwe corporate website.

En: de werkplaatsactiviteiten zijn ondergebracht in een aparte onderneming: Care-Go Lichte bedrijfswagengarage. Dat leverde wederom een mooi identity-traject op, waarvoor we momenteel druk bezig zijn om o.a. de website te realiseren.

Dan was er nog een bijzonder mooi project waarover we in de nabije toekomst meer zullen vertellen. Toen we immers eind 2009 in contact kwamen met de mensen achter dit bijzondere IT-bedrijf, hadden we niet kunnen vermoeden dat er zoveel bezieling, zoveel visie en zoveel perspectief in het bedrijf zat; dat wachtte om tastbaar en beleefbaar te worden gemaakt. Zowel intern als extern. Inmiddels hebben diverse strategische sessies plaatsgevonden, staat de nieuwe coporate identity in de steigers en is intern al het nodige aan merkessentie geladen. Het zal niet lang duren voordat de eerste externe uitingen het levenslicht zullen zien. We kijken vol vertrouwen uit naar het moment dat we de case compleet kunnen presenteren. Tot die tijd blijft het doek gesloten... to be continued...

Tja, dat was 'van toen tot nu'... Maar de vooruitzichten? We zijn natuurlijk al volop in de slag met diverse projecten; van zojuist opgeleverde, prachtige corporate brochures voor zowel Merford als R. Toes&Zn. i.s.m. Arti'Sjok tot een mooie set communicatiemiddelen voor scheepsbouwer Combi Int. en klant van het eerste uur Zwijnenburg, het huis van de mode. En van een radiocampagne voor Petplan tot een naamtraject voor een ontwerpbureau en een nieuw te lanceren meubelmerk in de scheepvaart. Verder hebben we de handen vol aan het schrijven van een boek voor Ahoy en de start van enkele nieuwe samenwerkingen en start-ups.

Kortom, teveel om op te noemen (maar we hebben er toch maar weer een heleboel belicht).
Nu maar hopen dat we onze eigen site eindelijk eens af en online krijgen. En die projectmanager vinden en die (junior) copywriter, die ontwerper, die office manager en helemaal luxe zou een trafficer zijn... O ja, en nog een A-merk of twee die ons helpen al deze mensen iedere dag opnieuw weten te complimenteren met mooie creatieve uitdagingen. U weet ons te vinden.