7/15/2009

HOOGZOMER

De vakantie is twee weken naar achteren geschoven (1 - 16 aug). Want we zijn goed op weg er een tropenzomer van te maken. Even updaten...

Klant van het eerste uur BE-Combi lanceert komend najaar een nieuwe identity. En de eerste contouren van het nieuwe logo krijgen vorm, evenals de campagne.

Nog een trouwe relatie, Fockert Electro, blijft aan de weg timmeren. We maken grote stappen in de doorontwikkeling van het identity & image traject van twee van hun bedrijven / merken. Binnenkort snel aan de slag voor hun arbeidsmarktcommunicatie.

We hebben weer een nieuw mooi identity-traject in de wacht gesleept voor Gemeente Gorinchem. Binnen enkele weken zal een nieuw cultureel festival gelanceerd worden, waarvoor we alles verzorgen, van logo tot communicatieplatform. En dit mooie project komt tot stand in nauwe samenwerking met onze vaste designpartner Arti'Sjok en - indrukwekkende nieuwkomer in ons netwerk - eventbureau Marc van Laere Producties (kijk eens op hun site; waanzinnig leuke projecten: http://www.marcvanlaere.nl/).

Verder hebben we heel veel plannen in uitvoering voor Imagine Dance Events. Van een swingende DM, tot en met een strakke promotiestunt voor een waanzinnige beachparty op 5 september aan de oevers van de Waal. Kijk eens op http://www.imaginedance-events.com/

Voor Deloitte inmiddels 2 leuke, snelle DM-acties uitgerold. Hun respons? Op naar de volgende actie! We zijn er trots op inmiddels tot de vaste leveranciers te behoren.

Verder blijkt onze inbreng in een vastgoedproject vruchten af te werpen. Een reeds gestart verkooptraject leverde niet de gewenste repons en verkopen op. Wij (i.s.m. Arti'Sjok) werden gevraagd de communicatie meer merklading te geven. En inmiddels is de tweede aanvraag binnen en kijken we ernaar uit de samenwerking met deze combinatie van projectontwikkelaar, makelaardij en aannemersbedrijf verder uit te bouwen. Meer info volgt...

Samen met Statz&Co. zijn we ook letterlijk lekker bezig. Voor Campina, Hak en - vooruit, heeft niets met retail en food te maken - Balance... Concepting, copy en binnen enkele weken weer een boek schrijven... Waarover? Gewoon deze blog blijven volgen en dan vertellen wij u wel wanneer u massaal naar de winkel kunt rennen...

En zo is er op meer fronten volop beweging... Per 1 augustus verwelkomen we een nieuwe senior conceptueel copywriter. Dus: nog meer capaciteit, meer slagkracht en meer creatieve output. Hij loopt al warm, leest zich in en geniet van de voorpret om binnenkort hier aan mooie projecten te mogen meebouwen. Per 1 september start de volgende copywriter, die als vaste partner van ons bureau circa twee dagen per week beschikbaar zal zijn om - al dan niet in huis of op locatie - de gelederen te versterken. Verder praten we met een tweetal communicatieprofessionals om te bekijken op welke wijze zij de organisatie kunnen versterken... En we lanceren deze zomer een nieuw initiatief: creatief conceptueel collectief 'het vreemdelingenlegioen', bestaande uit: Aditude Creative Agency, Since78 Vormgeving en webdesign, Jeroen, Bart's Creatie en Xinga. De eerste trajecten zijn al gestart en de pitch-uitnodigingen rollen binnen. Kom maar op, we zijn tot de tanden toe geladen met ervaring, ambitie en inspiratie op allerlei fronten onverslaanbare merken te bouwen...

Zo... Even op de rem. Naar de koffie en de snel verder werken - ook al is er nog veel meer te vertellen... Wordt, kortom, zeker vervolgd...