6/02/2009

NEW BIZZ BUZZ: Franse wijnen, DM voor Deloitte en grote plannen met en voor bestaande klanten

New business komt vaak uit verrassende hoeken. Uit het eigen netwerk natuurlijk. Maar ook - en daar ligt de meest constructieve basis voor de groei - uit eigen klantenkring. Er staat een tropenzomer voor de deur, dus er is heel veel te vertellen.. Daar gaan we...

Zo mochten we onlangs via een bevriende creatief kennismaken met Alterego. Een prachtig bureau uit Zoetermeer én een nieuwe 'creative partner' voor Aditude. Samen werken we momenteel aan een smaakvolle branding campagne voor een zeer sterk Frans wijnmerk. Nu hebben we heel veel met wijn... en met genieten, gastronomie, gezelligheid, de foodsector... Dus dit zal vast wel smaken naar meer. Daarover uiteraard snel meer updates.

Daarnaast werden we enkele dagen geleden verrast met een uitnodiging van Deloitte. Of we in waren voor een inspirerende samenwerking. Natuurlijk! Momenteel werken we aan een mooie DM-actie voor dit mooie merk. Ook hierover binnenkort meer nieuws.

Dan is er nog volop beweging binnen de bestaande klantenkring.

Fockert Electro Groep groeit hard. En zoekt de beste mensen voor mooi vakwerk. Arbeidsmarktcommunicatie zal de komende zomer hoog op onze agenda staan. Evenals het lanceren van een nieuw merk in Glasvezeldiensten. De gevestigde markt krijgt er een uitdaging bij. Momenteel hebben we onze handen vol aan de plan-/strategiefase en ook de creatie begint al vorm te krijgen.

Onderdeel van dezelfde klantgroep is ook Imagine Dance-Events, waar we doorlopend meedenken en -werken aan de meest uiteenlopende feesten, partyconcepten en business events. Stefanie, onze eventmanager, zit daarvoor voornamelijk heel gepast "in-house" bij de klant. Ook wordt momenteel i.s.m. Arti'Sjok Ontwerpwerk de laatste hand gelegd aan een DM waar letterlijk muziek in zit...

Verder blijkt ook BE-Combi op volle toeren de toekomst tegemoet te gaan. We hebben een verhuizing, rebranding arbeidsmarkt, DM- en identitytraject voor het bedrijf zelf op de agenda, maar ook voor twee nieuwe initiatieven van BE-Combi waarover we snel meer info zullen verspreiden. Ook participeren we in een denktank, van waaruit komend najaar een groot landelijk offensief in mobiliteit voor "B+E" zal worden geïnitieerd. In de gaten houden dus!

En het lijkt of het succesnummer (ref. het magazine "THUIS in de mode") dat we eerder dit jaar ontwikkelden voor Zwijnenburg, het huis van de mode, ook een staartje krijgt. Veel aanvragen voor corporate magazines worden momenteel beantwoord met aansprekende dedicated redactieformules. En we hopen dat we ook voor "THUIS in de mode" zelf nog een tweede (najaars-)uitgave mogen maken.

We hebben voor Legrand, wereldmarktleider in installatiesystemen, eerder dit jaar een corporate communicatieplatform ontwikkeld als creative service naar Reclameteam Verhoeven uit Eindhoven. In de loop van dit jaar zal in navolging hiervan nog een productlancering plaatsvinden, waarvoor we het nodige uit de kast zullen halen...

Tot zover voor nu. Er is post van Rotterdam Festivals. Dat zullen de bewijsexemplaren zijn van een sterk staaltje copy van onze hand en strak sluitend designwerk van ontwerpbureau Immits uit Rotterdam. Onlangs namelijk ging het "Naslagwerk Cluster Jongerenmarketing" op de pers. Het finale verslag van een traject, waarin Rotterdam Festivals als kartrekker alle Rotterdamse culturele instellingen wegwijs maakte in de wereld van jongerenmarketing. Er volgt snel een mooie packshot van het drukwerk.

En ja, we zijn in goed gesprek met nieuw creatief talent om dit alles én ons bureau naar nieuwe creatieve hoogte te tillen...