12/03/2008

Mooie afsluiter "effe geen cent te makken..."





[Bekijk de uitzending op: www.rtlgemist.nl]

[bron: Gorcumse Courant, 3 dec.]

Wie ons kent weet dat we bij alles wat we doen werken vanuit de kracht van goede intenties. Of dat nu is om een merk positief te laden, of om simpelweg meer te verkopen. Om een corporate identity te ontwikkelen dat niet alleen onderscheid creëert, maar ook tot in de lengte van jaren relevant is en waarde toevoegt. Of om een sympathiek initiatief te steunen, dat mensen op weg helpt. Naar meer zekerheid bijvoorbeeld, meer vertrouwen, een thuis, een vangnet. Afijn, bij Aditude maken we dus ons graag sterk voor goede zaken.

Des te enthousiaster werden we daarom toen we - Johan Koch van Arti-Sjok Ontwerpwerk en wij - door Kleyn Trucks uit Vuren werden gevraagd om een tweetal vrachtwagens te voorzien van een passende boodschap voor het RTL-programma 'De Frogers, Effe Geen Cent Te Makken'. 

Gisteren kopte de plaatselijke krant al van een 'Kleyne bijdrage'... Leuke woordspeling natuurlijk, maar als we vanavond in het bekende programma met de familie Froger op RTL 4 (vanaf 20.30 uur) zien hoe de sleutels van de combinaties worden overhandigd aan de Voedselbank zal blijken hoe 'klein' de bijdrage werkelijk is. Om mensen op weg te helpen kan de Voedselbank namelijk alle steun gebruiken. Zeker in deze tijden. Kortom, kijken dus. En daarna naar www.voedselbank.nl om uw bijdrage te leveren.

[update]
Volgende week donderdag 11 december is er een extra live show waarin de Voedselbank nog eenmaal flinke aandacht krijgt en waarin nog meer donateurs zich zullen melden. Wij gaan kijken en wij gaan bijdragen. Om mensen op weg te helpen, natuurlijk!