10/01/2008

Introductiecampagne Gardelux Dock en Gear design garderobesystemen



nneer je als toonaangevende producent van garderobesystemen een nieuwe, revolutionaire design-serie lanceert, dan heb je wel een verhaal te vertellen. Hermeta, producent van talrijke Aluminium toepassingen, gaf dit jaar de Gardelux-garderobelijn nieuw elan met de introductie van de Dock en de Gear. Twee ultieme voorbeelden van hoe hoogwaardige technologie in combinatie met stijlvol design een compleet eigen verhaal vertelt.
We ontwikkelden in samenwerking met Arti'Sjok Ontwerpwerk een campagnelijn, dat via storytelling het tijdloze, of liever: het tijdoverwinnende karakter van deze twee designtoppers onderstreept. Een spannende storyline, ondersteund door een sfeervolle setting, dat zeker in andere media dan deze twee advertenties een vervolg gaat krijgen... eindelijk een introductiecampagne die wegleest als een jongensboek... 

Creative Service - pitch Zalmhaven Rotterdam i.s.m. G-O-D-Online en DLVS




Aditude Creative Agency is een a-typisch bureau; we werken niet alleen voor eigen accounts, maar ook open-source en in nauwe samenwerking met en voor diverse strategische partners aan hun eigen accounts. Zo helpen we elkaar en ons netwerkvisie vooruit. Dus als er dan een bureau is dat kans maakt op een mooie nieuwe account, dan springen we graag bij. Samen met Go Other Directions uit Breda stonden we onze vrienden van het Rotterdamse bureau DLVS terzijde om de pitch op inhoud, vorm en executie creatief-strategisch te winnen. Resultaat telt. Maar alleen als inspiratie de basis vormt!

Mijn Mode-thema al twee jaar in de mode...



... bij Eddy Zwijnenburg Mode in Meerkerk. Samen met Eddy's Store is deze bijzondere modezaak een markante verschijning in de regio. Waar toonaangevende modemerken bijeengebracht worden op een voor de vestigingsplaats verrassend grote winkelvloer, begint een modebeleving die heel persoonlijk wordt beleefd. De huiselijke gezelligheid, de warme prettige ontvangst. Het zijn allemaal aspecten die bij hebben gedragen aan de totstandkoming van het thema 'Mijn...' aangevuld met onder andere: mode, modemoment, modevoordeel, privilege, etc... Het bleek twee jaar geleden al een succesformule, dat overigens tot de dag van vandaag door andere moderetailers in de regio en ver daarbuiten wordt overgenomen... Vandaar dat we voor Eddy Zwijnenburg nog wel even de toon blijven zetten met Mijn-thema... [i.s.m. Arti'Sjok Ontwerpwerk]